Ook software vraagt om onderhoud! Nadat de ontwikkelfase van uw software project naar tevredenheid is afgerond en u tot uitrol en ingebruikname overgaat zullen er mogelijk nog issues optreden of nieuwe wensen ontstaan. Door de steeds complexere software bouwwerken, afhankelijkheden tussen systemen door connectiviteit (IoT), complexere electronica en up-to-date houden van security adviseren wij altijd een onderhoudsfase.
Verzekerd van snelle probleemoplossing
Bij performance en security issues is het belangrijk om deze snel op te kunnen lossen. Inspiro biedt u de mogelijkheid om na het daadwerkelijke ontwikkeltraject, in weze al tijdens de veldtest, snel te reageren en een fix ‘uit te rollen’. Dit doen wij door middel van support op uw product-software als dienstverlening op basis van een Service Level Agreement. Hierbij zorgen wij dat onze engineers de benodigde diepgaande kennis van uw – met Inspiro ontwikkelde – product hebben en up-to-date houden. Met een bepaalde mate van gegarandeerde beschikbaarheid, welke vooraf gereserveerd wordt, zorgen wij dat deze kennis snel kan worden ingezet om problemen op te lossen. Zo verzekert u uzelf van een hoge mate van continuïteit, een efficiënte transitie naar NPI, en een zo laag mogelijk risico op klantontevredenheid of zelfs imagoschade.
Ontdek de mogelijkheden
Meer weten over de voordelen van een onderhoudscontract met Inspiro?
Neem vrijblijvend contact met ons op